Monday, July 13, 2009

Selesai sudah..


alhamdullilah.. bakawalee telah berjaya mementaskan DUSTA PADA SKALA 1 HINGGA 10, semuanya berjalan lancar dan aku amat berpuas hati dengan pencapaian rakan-rakan aku dalam produksi ni, memang banyak yang perlu di rombak dan dikemaskini untuk memantapkan lagi cerita ini tapi setakat ni sudah cukup untuk membuat aku bangga dengan apa yang terhasil atas usaha dan komitmen semua rakan produksi dan pengarah sendiri . Kredit untuk Aida, kak yus, latt , nuar, deana , wazi , kc , nyda dan Dewa Usop. Apa apa pun anugerah bukanlah ukuran kehebatan seseorang manusia, tetapi sumbangan yang diberikan ... Wallahualam. Terima kasih semua dan syabas !

10 comments:

nyda said...

kredit utk kamu jugak sebagai pakar motivasi team bakawalee
yay!!

abu musarrif bin abu bakar said...

xda kredit kat aku ka?RM 5 PON JADI ar..wuwu

MisA AmaNe said...

abu..hang ni memang la, ada je kat celah mane2..

wan azrul!..kami kena berterima kasih byk2 kat hang krn menjaga kebajikan dan hati kami sepanjang latihan dan pementasan..

lagu Penjaga Hati khas utk hang!

artsoul said...

hang patut tukar profession ke pakar motivasi..

Anak Antu Seni said...

nyda..
ya ka ? motivasi ka ? ada ka ?

abu..
standby next projek bukan takat rm 5.. rm 5k punboleh

amane..
lagu apa tu ?

artsoul
pakar motivasi sakit jiwa kacau untuk hang...

PuTeRi CaHaYa said...

ting ...

huhuhu....x blh tgk...
banjir o banjir...
rmh p.rmlee naik banjir oo...

2 3 kali pusing x pas2...
huhuhuhuhuhu

Pegawai Khalwat said...

Nasib baik ada tukang bagi motivasi. Aku memang tak reti bagi motivasi, nak bagi mati pandai la.

Lepas ni suruh wan azrul mengarah pulak.

"kilang terbakaqqqqq!!!"

abu musarrif bin abu bakar said...

wooo motivasi ar skang?bgus2...ada seminar x?nk join..hihi

Anak Antu Seni said...

puteri
rugi la x mai, banjir tu leh jadi lagi.. teater ni sekali ja

pk
nak kena mengarah ka? filem apa ?

abu..
ada seminar..malam mai umah aku, tapi kena tahan sakit skit ja..

tegezoot said...

semua dh bertukar menjadi dewa nih!