Tuesday, June 16, 2009

malas

kadang-kadang aku malas nak buat baik dekat orang
kadang-kadang aku malas nak tolong orang
kadang-kadang aku malas nak sayang orang

sebab orang malas nak terima kasih kat aku dan malas nak tolong aku balik dan malas nak buat baik balik dan malas nak sayang balik... Siap kena benci lagi !!

jadi aku dah malas nak jadi baik !

7 comments:

sRiKaNd! said...

hang memang pemalas pun..
tapi hang baik...
hehehe....

tegezoot said...

aku pun sama jugak, malas jugak.

NAMOYAKI said...

itulah jibat,

malas tidak ada didalam 'vocabulary' jebat,

p.s-pi pekena 'kopi janda' 1 selesai la ni...

Chegu Peace said...

Kadang-kadang aku malas nak malkan tapi takde makan camne nak hidup

Kadang-kadang aku malas nak mandi tapi kalau tak mandi badan aku berbau wangi pulak

kadang-kadang aku nak cakap I love You kat semua anak perempuan yang kutemui tapi aku takut kata-kataku disalah ertikan.

kadang-kadang...aku tak ingin tidur tapi klau tak tidur akanrugi nikmat tidur tak dirasai

Anak Antu Seni said...

srikandi
lani aku dah jahat

tegezoot
malas buat baik ka malas kerja ?

namoyaki
lazy

peace
makan aku x mals la...

Pegawai Khalwat said...

jangan buat baik kerana nakkan balasan.

tu tak ikhlas namanya.

Hang rasa nak buat baik, hang buat saja.

hang rasa tak mau buat baik, jangan pulak buat jahat kat orang.

Tak buat baik tak semestinya hang jahat.

puteri_cekak said...

cekak suka title of malas.. sbb malas la akakn buatk itaj adi rajin..ala ckp ja malas sbenarnya i konow..anak antu sgt2 rajin n baik
org yg menaku malas la sebenarnya org tu rajin...:) x gi2?