Sunday, May 31, 2009

Adus la..

HAri ni hari paling siey untuk aku sebab aku terlupa tarikh perkahwinan kawan baik aku. Aku pi hari ni tengok2 kenduri tu dah buat kemarin .. mampus aku kena maki ngan famili dia ngan dia lagi teruk aku kena hamput !! yang member lain x reti plak nak call aku kemarin.. haram jadah betoi !! ARGHH... awat la aku jadi lagu ni.. Sorry kepada member aku MOHD NABIL dan NUR sorry oi ! ... selamat pengantin baru. !! hu waaa !!

Dalam pada tu aku nak bertanya sikit...
Adakah anda akan berkahwin dengan perempuan/lelaki bisu atau buta...
walaupun dia seorang yang cantik jelita ... aku tengah fikir dan fikir dan fikir.....

5 comments:

sRiKaNd! said...

adus sakit pala pikir soalan nih....

tegezoot said...

tarak pa! janji luaran dan dalaman cantik dah! tarak pa!

artsoul said...

tu la!

Pegawai Khalwat said...

Apa benda yang hang dok ingat?
Jangan salahkan member lain untuk kesalahan diri sendiri.

NAMOYAKI said...

tanyer kat siaper tuur...

tanyer jer tak per...

tapi kalau tanyerr banyek-banyek kali, sudah jadi aperr...

soklan tu soklan kepada DIA kerrr...

ehem ehemm fikir la fikir fikir...