Thursday, February 3, 2011

Aku boleh jawab..

PAda tahun 2003

orang tanya aku, kenapa masuk form six buat STPM ? x pergi kerja cari duit..

jawapan aku : ntah

tapi pada 2005 aku boleh jawab aku dapat masuk USM


pada tahun 2005

orang tanya aku, kenapa pilih bidang seni ? ada masa depan ke ?

jawapan aku : ntah

tapi pada tahun 2008 aku boleh jawab dah ada degree


pada tahun 2009

orang tanya aku, apa yang aku dapat dengan degree seni ? boleh kaya ka ?

jawapan aku : ntah

tapi pada tahun 2010 aku boleh jawab aku dah masuk raja lawak


pada tahun 2011

orang tanya aku, apa yang aku dapat bila masuk raja lawak ?

jawapan aku : ntah

dan aku x boleh jawab apa apa lagi sampai sekarang.......

5 comments:

Anonymous said...

tak pa adik,,kak tunggu jawapan sbb 2011 baru bermula...

Nyda Zamani said...

tungguuu..satu masa nnt hang mesti boleh jawab jugak...
rezeki tu Allah yang bagi..cepat atau lambat Dia yang tentukan
yang penting yakin dengan Dia :)

Pegawai Khalwat said...

Sapa suruh hang jawab?

Penjejak Badai said...

BIASANYA KITA AKAN MENGENANG KEMBALI KISAH SEMALAM PABILA MULA MERASA SANGSI PERKARA YANG AKAN BERLAKU PADA MASA DEPAN. LUMRAH MANUSIA

m i n e r a l . . . said...

life must goes on :)