Friday, March 5, 2010

BAck To normal

Habis sudah raja lawak.. rileks sat kat kampung, banyak orang suka, dan ada orang dengki... hahahha biarkan biarkan si dengki terjun dengan labu labunya.. Kepada yang menyokong jutaan terima kasih aku ucapkan hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasa anda, dan kepada membenci terima kasih juga aku ucapan dan aku maafkan kalian semua. AKu dah penat nak berbicara tentang apa yg dan berlaku, apa yang wartawan kata dan apa yang aku buat selama ini. Biar aku sahaja yang mengetahui nya. Harapan aku semoga semua orang bahagia dengan kerja dan hidup masing2.. dan aku x ganggu hidup orang dan orang tak payah la nak ganggu hidup aku. Sekian terima kasih. Salam insan hina.......

5 comments:

Chegu Peace said...

Pujian & kritikan perkara biasa dlm kehidupan. Manusia itu akan mnjadi lebih matang sekiranya dirinya diizin Tuhan utk diuji dan kitalah yg mesti menyahut cabaran dengan sabar. Sesungguhnya Allah sentiasa bersama-sama org yg sabar.

banyakkan memberi bukan menerima, lebihkan mengkasi bukan meminta,
renung2kan...

Mohd Azrul said...

biarkan mereka yang dengki dan iri hati tu, yang penting fokus dengan apa yang kita nak buat..Rock On mamu...Mesti Mari..Gua support mamu sampai titisan peluh yang terakhir..

JHaZKiTaRo said...

salam ziarah dari bumi Dublin, Ireland.. blog walking mengisi masa.. ada kelapangan, jemput singgah ke blog hamba.. :)

puteri_cekak said...

standard dunia dengki mendengki
tp nak bg kawan pej aku majoriti pej tanah semua suka kat hg!!
caya laa

The Island of NAMOYAKI, said...

... dan aku, dia dan kami akan terus tetap bersama dengan mu sahabatku...