Thursday, November 26, 2009

Raja Lawak 4

sokong dan doakan aku berjaya dalam raja Lawak Astro musim empat, aku wan azrul anak antu dan abu caskonaro dalam kumpulan MAMU akan berentap dengan yang lain.. nanti aku update apa2 cerita kat sini. (Undi jangan tak undi )



from penang... AJO , ABU we are MAMU. Penglipur lara alaf baru ... MESTI MARI !!!!!

13 comments:

cLaiRe Bennet said...

all the best! :)

OMARA said...

Selamat dan berjaya MAMU TEATER dari MAMU OMARA.....

Anak Antu Seni said...

claire
undi tau !

omara
insyallah.. untuk penang

MisA AmaNe said...

azrul : hang bg aku budget la undi hang...

ape pun aku sokong hang...lg satu, bile nak buat kelab peminat ni?

Chegu Peace said...

Marila mari pergi mengundi jangan lupa kewajipan mengundi MAMU

Chegu Peace said...

Bro,

kalau boleh jangan selalu guna pelat utara. Tengok mcm Big Bro Yus kita, dia gunakan Bahasa Malaysia yang standard difahami oleh seluruh rakyat 1 Malaysia

The Island of NAMOYAKI said...

=)
all the best!

puteri_cekak said...

cayalahh.all the best.mesti best..cayalah org penang!!confirm undi

Pegawai Khalwat said...

Aku kalau hang lepas final baru aku undi.

1 undi lima kupang kan?

Seribudi said...

mmm... kena badget la bulan ni ... undi terus 100

nyda said...

all da best!!!!
cayok2~

The Island of NAMOYAKI, said...

semoga dirimu beroleh kejayaan sahabatku,

Anonymous said...

hai..Cik Nur ni..all the best Abu and Ajo..