Thursday, October 8, 2009

update blog

Dah sebulan x update.. jadi malas nak tulis, bukan sibuk sangat tetapi aku dalam keadaan halusinasi, jiwa tak tenang hati gelisah , fikir tak tentu hala... kembalikanlah aku ke keadaan normal balik, aduh la...

6 comments:

MisA AmaNe said...

resah utk penilaian ke?

dun worry, u r the best! i pray for you...

nyda said...

ilek la bro
tarik nafas dalam2
solat+baca Quran
jiwa akan rasa tenang

~Allah menguji kamu dengan hati yang gelisah kerana Dia tahu hati yang resah gelisah akan kembali padaNya~

Pegawai Khalwat said...

Misa Amane dah jatuh chenta kat hang. Apa lagi?

Anak Antu Seni said...

miss amane
x da kena mengena ngan penilaian pun..anyway thanks

nyda
ya betoi, sgt bermakna

pk
jangan dok mengarut ! cinta ku hanya satu..

tegezoot said...

kembali kepada normal? aku selama ni dok paranormal tak pernah komplen pun.. hehehe

MisA AmaNe said...

ape PK ni?

gile ape aku jatuh chenta dgn wan azrul...x masuk akal!