Wednesday, August 12, 2009

Aku Kering Idea

7 Sketsa untuk satu malam buat aku pening... dah la kena combinde ngan jazz band usm ... aduh kering idea ! sketsa berkait dengan lagu yang depa nak main.

Push up (lagu depa reka sendiri)
70's medley (ni boleh la nak merapu)
yang mana satu ( nak kena cari awek plak berlakon )
gojet orang bujang (depa sendiri buat gak ..adus )
ill survive
dengar ini cerita

aku pening pala, organizer nak konsep 70an.. apa kejadah ?! mula sat aku nak buat gila dah ni !!
ada pendapat atau idea ?


(berjaya jgk akhirnya )

8 comments:

MisA AmaNe said...

ko kan terror!heh...

PuTeRi CaHaYa said...

tu ler pasal... dah nak tahap dewa..toing...

eheh...

Anak Antu Seni said...

mis amane & putri

orang minta pendapat yg perli aku buat pa?

tegezoot said...

depa cakap tu fakta!

abu musarrif bin abu bakar said...

xpa..suma dah setel,selamat,dobi ghout dato keramat..

Anak Antu Seni said...

tegezoot
fakta ? auta ...

Abu
dia dok mai dah.. standby standby !

MOHAMED NOOR OTHMAN said...

Salam Silaturahim.
Guru saya dahulu ingatkan kami jika anda kering idea, keluarkan cermin dan tengok wajah anda, renung dlm-dlm. Sejak itu saya dan kawan2 sentiasa bawa cermin masuk studio, keluar, masuk pentas.Waktu itu idea ada tapi nak mula tak nampak jalan.Diberinya petua lagi, tengok objek yang ada pada diri anda. Petua Abdullah Nakula pula lihat alam,datang idea.

Anak Antu Seni said...

mohd nor..
terima kasih untuk petua yang penuh bermakna tu, aku saya gunakan dan ingat untuk bekalan nanti..