Monday, July 19, 2010

Kurang Sopan

Semalam aku lepak di gurney, aku nampak satu couple Chinese , girls tu memang seksi.. seluar pendek paha putih (aku pandang sekali ja sebab pandang sekali tu rezeki ) memang seksi , hmm memang x sopan la pakaian perempuan tu di khalayak ramai , depa duduk sat ja pastu blah... pastu aku nampak pulak couple Melayu ni... x seksi, pakai tudung ok lah ciri2 Melayu tu ada.. memang sopan la gayanya.. tapi tiba2 malangnya yang si Doyok ni yg buat benda x sopan di khalayak ramai ( fikir sendiri la ) . Siapa yang x sopan sebenarnya ? yang seksi atau yang tudung saji tu............

Oh jahatnya kamu, jahatnya kamu... jahat budak jahat ( nyanyi lagu stacy terlebih sudah )

1 comment:

Pegawai Khalwat said...

dok buat benda tak sopan tu benda apa? aku tak boleh bayang sebab banyak benda tak sopan di khalayak ramai ni. kentut pun tak sopan jugak.